רזה שעולה במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/02/2008 | 12:52 | מאת: א.ל.
שלום רב, אחרי שנים של תזונה לא נכונה ותת משקל (1.85 - 50 ק"ג בחור בגיל 30) התחלתי לאכול באופן מסודר ועליתי למשקל של 55 קילו. הבעיה היא שבמקום להשמין בצורה נכונה בכל חלקי הגוף, מסתמנת אצלי כרס קטנה. שאלתי היא, כיצד ניתן לחלק את השומן באופן נכון לכל חלקי הגוף? ראוי לציין שאני מקפיד על פילאטיס פעם בשבוע והליכה מאומצת של כקילומטר כל יום. תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
25/02/2008 | 20:02 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, ברכות על ההחלטה וההתמדה באכילה מסודרת ובריאה. לצערי אין שום דרך "לכוון" את השומן באופן כזה או אחר. יחד עם זאת כדי ליצור פרופורציה טובה יותר בגוף, אני ממליצה על פעילות מעצבת (פילאטיס זה טוב), יותר פעמים בשבוע, למשל 2-3 פעמים. בברכה מוניקה קרן