דיאטה לכבד שומני-שאלה לדר' לוי שלמה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב דר', הייתי מבקשת לדעת האם יש באפשרותך להנחות אותי כיצד להתחיל לשנות אורח חיים הכוונה לאכילה של מזון עד 3% שומן, לאחר שכארבעים שנה הייתי אוכלת הכל והרבה. אני לאחר כריתה של אונת כבד בשל גידול שפיר,והתגלה כי הכבד שומני. אודה גם לקצת הרחבה בנושא במידת האפשר או הכוונה. תודה רבה !
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, המצב שאת מתארת דורש הנחיה מאוד מפורטת, הן תזונתית והן אולי גם פסיכולוגית התנהגותית. אנו צריכים לדעת הרבה יותר עלייך ואין זה מתאים לתשובה בפורום זה. אם את מעוניינת את מוזמנת לגלוש באתר www.drlevy.co.il , להבין את סוג הטיפול שאנו נותנים ולפנות למרפאה לטלפון 03-6764880. בברכה מוניקה קרן
אני לא שותה אבל סןובל מכבד שומני אשמח לדעת על תזונה והאם יש טיפול תרופתי תודה מנואל ליסטה מכפר גלעדי