הפחתה במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/02/2008 | 15:48 | מאת: רונית
בת 22...שוקלת 58...170... אני רוצה לעשות דייטה ולהוריד רק 2 קילוגרמים.. זה לא הרבה.. איך הכי טוב לעשות את זה??
26/02/2008 | 17:33 | מאת: מוניקה קרן
שלום רונית, את כמובן במשקל תקין ורזה ואין צורך שתרדי במשקל, פרט לשביעות רצונך האישית מגופך. אין באפשרותי להמליץ לך כיצד לעשות זאת, כי התפריט תלוי בגורמים רבים כמו אורח חייך, כיצד ומה את אוכלת עכשיו, האם עשית דיאטות בעבר, כמה פעילות גופנית את עושה וכד'. אם תוכלי לספר יותר על עצמך, אנסה לעזור יותר. בברכה מוניקה קרן