שאלת קלוריות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/02/2008 | 08:13 | מאת: הודעה
היי רציתי דעת כמה קלוריות יש בדברים הבאים: ספל קפה של: 1 אורז לבן רגיל 2 אורז מלא 3 לסושי 4 פתיתים 5 קינואה הכוונה היא לספל קפה סטנדרטי המכיל בתוכו לדוגמה אורז יבש...כמה קלוריות יש בכל התכולה שתתקבל מזה? בנוסף בקשר לתרסיס שמן- האם הוא באמת רק כמה קלוריות לריסוס? תודה רבה
26/02/2008 | 18:09 | מאת: מוניקה קרן
שלום, בספל קפה נכנסים בערך 240 גרם אורז, כך אורז לבן, לא מבושל = 870 קלוריות אורז מלא, לא מבושל = 855 לסושי= 865 פתיתים, מבושלים = 380 קינואה לא מבושלת = 635 תרסיס שמן באמת מכיל קלוריות בודדות להתזה. בברכה מוניקה קרן