שאלת חישובית?!.. במציאות זה כמו בתיאוריה?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/02/2008 | 18:27 | מאת: :)
אם אני נניח אוכלת 500 קל' וקופצת על חבל במשך 45 דק' שזה שורף בסביבות ה-500 קל' לבד, וחוץ מזה אני הולכת חצי שעה ברגל, כמה קל' אני אמורה לשרוף ביום? (נתונים: גובה-1.53, משקל-50, גיל18...) תודה!
28/02/2008 | 00:03 | מאת: דן-1
45 דקות על חבל נותן 373 קלוריות ולא 500 קלוריות וכן אני לא מאמין שאת קופצת 45 דקות ברציפות 30 דקות ברגל זה רק 73 קלוריות אכילת 500 קלוריות ביום זה קצת מצחיק אותי ונשמע לי הזוי כי 1332 קלוריות לפחות גופך צריך לקיומו היומי(BMR שלך) בברכה
28/02/2008 | 12:18 | מאת: :)
קודם כל תודה על התגובות.. התכוונתי לשאול אם בתיאוריה זה כמו במציאות זאת אומרת שבעקרון אם אני אמורה לאכול 1300 קל' ואני אוכלת רק 500 + עושה פעילות כלשהי ששורפת נניח 300 קל' וגם חיה חיים פעילים (בי"ס,חוגים...) אז האם אני אמורה לשרוף ביום יותר מ-1000 קל' שזה אומר כל שבוע לרדת קילו לא? ובמציאות אני אוכלת בין 600 ל-800 קל' ויורדת מידי פעם.. עכשיו ראיתי שירדתי קילו :))) בכל מקרה כמו שאמרתם אני יודעת שאני צריכה לאכול יותר אבל ניסיתי להחזיק את עצמי לאכול 1200 קל' והרגשתי כל כך רע+ השמנתי בטירוף (הייתי לפני כן 48, עליתי ל-51 ועכשיו אני 49..) שחזרתי לאכול פחות.. ככה טוב לי..
28/02/2008 | 08:07 | מאת: מוניקה קרן
שלום, הגוף שורף אנרגיה מעצם קיומו ולא רק בזמן פעילות גופנית. לכן השאלה היא אילו פעילויות נוספות את עושה במשך היום. גם פעילות העיכול היא בזבזנית אנרגיה גדולה (כ- 15% מההוצאה האנרגטית היומית). את פוגעת בבזבוז הזה, אם אוכלת כל כך מעט, שלא לדבר על הפגיעות האחרות שיווצרו בעקבות הרעבה של הגוף. אכלי יותר! גם אם את מנסה לרזות, זו לא הדרך. בברכה מוניקה קרן