מה עושים כדי לעלות במשקל?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני שוקל 64 קילו וגובהי 1.80 מבנה גוף רזה ורציתי לדעת איך אפשר לעלות במשקל כך שאהיה במבנה גוף נורמלי? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום בני, אינך בתת משקל או משהו כזה. לא פירטת לגבי הרגלי האכילה שלך, שגם אותם כדאי לבדוק, אך בכל מקרה מומלצת פעילות גופנית אנאירובית, עבודה בחדר כושר, מכשירים משקולות וכד'. כאמור, חשוב להתאים את התזונה במקביל. בברכה מוניקהק רן