איך להוריד 10 קילו תוך 6 חודשים????????
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/02/2008 | 17:36 | מאת: רותם
באוקטובר אני מתחתנת ואני לא יודעת מה לעשות עוד ע"מ לרדת במשקל עשיתי כמעט הכל ואני לא מצליחה להרזות. יש מישהו שיכול לעזור כי אני כבר לא יודעת מה לעשות?! תודה מראש רותם.
01/03/2008 | 22:47 | מאת: מוניקה קרן
שלום רותם, מזל טוב לרגל חתונתך הקרבה! כדי שאוכל לנסות ולעזור אשמח אם תשתפי אותי בגילך, משקלך, גובה. איך נראה סדר היום שלך מבחינת האכילה? פעילות גופנית? כיצד ניסית עד כה לרזות? האם לא ירדת כלל? מה נראה לך שמפריע? בברכה מוניקה קרן
03/03/2008 | 14:28 | מאת: גילה
הי רותם כאחת שעשתה המון דיאטות והשתתפה בכל הקבוצות, הבנתי שהדיאטה היחידה שתצליח היא הדיאטה בראש. אז כעובדת סוציאלית ומנחת קבוצות בניתי תכנית שעוזרת לך לנסח את ה"אמירה שלך" אירועים מאכלים ורגשות) שגורמים לך לאכילה מופרזת. אני נותנת תמיכה אישית יומימית שנעשית בטלפון וגם תכנית אוכל שנתמכת ע"י דיאטנית ואפשר לרדת בה 10% ממשקלך ב-3 חודשים . מזל טוב גילה
04/03/2008 | 20:26 | מאת: שני
אני נערה שמנה ואני רוצה להוריד לפחות 40 קילו כי יש לדוד שלי בר מצווה . ואני רוצה להיות חתיכה אז תנו לי תשובה במהרה!! תודה מראש :שני