שאלה דחופה !
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/02/2008 | 20:27 | מאת: חן
גובהי 1.52ומשקלי 49 אני בת 18 לא שמנה אך יש לי "שומנים" בבטן איזו פעילות גופנית הכי מתאימה?וכמה אני צריכה לשקול? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
01/03/2008 | 22:51 | מאת: מוניקה קרן
שלום חן, משקלך תקין ביחס לגובה ולמשקל. אני ממליצה על פעילות גופנית מגוונת, הכוללת פעילות אירובית לפחות 3-4 פעמים בשבוע, כמו הליכה, שחיה, ריצה, ריקוד וכד' וגם פעמיים בשבוע עיצוב וחיטוב, חדר כושר, פילאטיס או תרגילים. בברכה מוניקה קרן