עליה במשקל לאורך השנים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום שמי חנה אני בת 43 שוקלת 72 קג גובה 165 אני רוצה עזרה באיך לרדת במשקל כאשר אני מתעמלת פעמיים השבוע לא ברצון כל כך היתי אצל דטיאקנית זה לא עזר המשכתי לעלות במשקל למה?
שלום חנה, ירידה במשקל היא עניין לא קל. דורש שינוי הרגלי אכילה, פעילות גופנית, ולעיתים קרובות מאוד גם שינוי החשיבה וכמובן ההתנהגות. היתי רוצה להבין יותר לעומק, מדוע לדעתך אינך מצליחה לרזות? היית אצל דיאטנית ואת אומרת שהמשכת לעלות במשקל. מה לא התאים? כיצד מתנהל סדר היום שלך כעת? מהן נקודות המשבר שלך? האם את בריאה באופן כללי? נוטלת תרופות או תוספים כלשהם? קשה להציע פתרון בשלט רחוק. אני מאמינה בשינוי יסודי מהחשיבה ועד למעשים. במרפאתנו אנו משלבים טיפול תזונתי, רפואי וקוגנטיבי התנהגותי. אני מזמינה אותך לגלוש באתר ולהבין יותר על השיטה www.drlevy.co.il בברכה מוניקה קרן