אורז
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אם אני שמה בכוס חד פעמית (100 גרם) אורז, שופכת לסיר ומוסיפה כוס וחצי מים- הכמות שתתקבל- כמה קלוריות היא מכילה? כנל לגבי פתיתים, קינואה ואורז לסושי? תודה מראש
שלום לך, כוס חד פעמית מכילה כ-180 מ"ל. אם את שמה בה אורז ומוסיפה עוד כוס וחצי מים, תתקבל כמות של כ-2.5 כוסות אורז מבושל, שללא שמן מכילות 350 קלוריות. זה מאוד דומה לגבי קינואה, פתיתים וכו'. כל חצי כוס דגן מבושל מכיל כ-75 קלוריות. בברכה מוניקה קרן