איך ניתן להוריד חמש ק"ג בחודשיים?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/03/2008 | 15:45 | מאת: טלי
היי שמי טלי, אני בת 15 ואני מעוניינת להוריד במשקל. לפני כשלוש שנים הייתי יחסית די מלאה, והורדתי הרבה ממשקלי, אני לא זוכרת כמה בדיוק אבל נורא הזיתי. עכשיו אני רואה שהמשקל מתחיל לעלות בחזרה. אז הגובה שלי הוא 162 המשקל הוא כ- 64 גיל 15 יום ממוצע שלי נראה ככה: בוקר נס קפה, 2 סוכר, רבע חלב 3 אחוז. צהריים:2 פרסות לחם עם גבינה וסלט או עוף בתנור עם סלט. ביניים שוב קפה ערב: יוגרט 3 אחוז גרנולה +פירות אני עושה הליכה + ריצה כ-40 דק'. מה תגידו לי ?
03/03/2008 | 18:26 | מאת: טלי
מהי הכמות המומלצת לאכילה של חיטה עם כפית שמן זית, בכוס חד פעמית? זאת אומרת כוס, 2, חצי כוס?
03/03/2008 | 22:44 | מאת: adi
טלי שלום, התפריט לא מספיק מגוון. עדי
04/03/2008 | 17:35 | מאת: מוניקה קרן
שלום טלי, המלצותיי לגבי התפריט: א.בוקר- יוגורט 1.5% + כף גרנולה נס קפה, 2 סוכר, רבע חלב 3 אחוז. בבי"ס- כריך מ-2 פרוסות לחם קל עם גבינה 5%/ טונה/ חומוס + ירק א. צהריים- רבע עוף (ללא עור) בתנור עם 3-4 כפות אורז/ קינואה וסלט ירקות + כפית שמן זית ביניים- פרי ערב - 2-3 פרוסות לחם קל מקמח מלא עם חביתה + 2 כפות קוטג' 5%/ טונה/ גבינה צהובה 9%/ חצי אבקדו וסלט ירקות + כפית שמן זית או יוגורט 1.5% + 2 כפות גרנולה + 1 פרי נסי כך. בברכה מוניקה קרן