גובה:1.56 משקל:64. גיל: 21
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
כמה אני צריכה להוריד ומה הדרך הטובה ביותר?
שלום לך, המשקל התקין לגובה שלך נע בין 46 ל-61 ק"ג. אני ממליצה לך ירידה התחלתית של 10% ממשקלך, כלומר להשיל 6-7 ק"ג. לגבי הדרך, זה תלוי גורמים רבים ואישיים שלך. אני יכולה להמליץ על מספר כללים: לאכול ארוחות מסודרות. 3 ארחות עיקריות, בוקר, צהריים וערב, וביניהן 2-3 ארוחות ביניים קטנות יותר. לאכול בישיבה, רצוי במטבח/ פינת אוכל. בזמן הארוחה רק לאכול לא לדבר בטלפון, לראות טלוויזיה, לשחק במחשב, לנהוג במכונית, לקרוא עיתון וכד'. לאכול לאט, בנגיסות קטנות וללעוס היטב. מומלץ לאכול מזון מגוון מכל קבוצות המזון: ירקות, דגנים מלאים, מוצרי חלב עד 5%, קטניות, פירות, דגים, בשר. רצוי לצמצמם צריכת מזון מטוגן ולהמעיט באכילת חטיפים וממתקים. לשתות 10-12 כוסות מים ליום. להימנע משתייה מתוקה. לבצע פעילות גופנית אירובית, כמו הליכה של כ-45-60 דקות, 5-7 ימים בשבוע. בברכה מוניקה קרן