דרושות נשים לתכנית חדשה בנושא דימוי עצמי
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שמי לי ואני תחקירנית בערוץ 2. אני מחפשת לתכנית טלויזיה חדשה בחורה שלא שלמה עם עצמה ורוצה לעבור תהליך של העצמה ושינוי. התוכנית עוסקת בביטחון עצמי ובדימוי הגוף ומטרתה לגרום לנשים לקבל את עצמן ולאהוב את עצמן כמו שהן, ללא ניתוחים וללא דיאטות. אם מעניין אותך לשמוע יותר פרטים אשמח לתגובה. תודה והמשך יום מקסים לי נא ליצור קשר במייל: leeyaffe@gmail.com
שלום לי, לעניות דעתי דיאטה יכולה לשנות דימוי עצמי וכן קבלה עצמית של אשה.ללא דיאטה ועם תהליך העצמה ואהבה עצמית עלולים להגיע להדרדרות ולמחלות קרדיו-וסקולריות. לסיכום ההנחות לתוכנית מוטעות וגם התוצאות והמסקנות בתוכנית עלולות להיות לא נכונות בברכה