הורדת בטן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
04/03/2008 | 15:06 | מאת: עדינה
אני בת 38 אני 13 שנה אחרי לידת תאומים ועדין יש לי בטן. האם אפשר להוריד את הבטן בכך שאני יעשה כפיפות בטן או חייב ניתוח?
לקריאה נוספת והעמקה
04/03/2008 | 17:43 | מאת: מוניקה קרן
שלום עדינה, אני לא יודעת לענות לך. תנסי לשאול בפורום לגבי ניתוחים קוסמטיים כירורג, או מדריך כושר. בברכה מוניקה קרן