משקל יציב
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/03/2008 | 16:02 | מאת: ירון
שלום הגובה שלי הוא 1.77 ומשקלי הוא 68 אחרי כמה חודשים שהורדתי 9 קילו הייתי 77 עכשיו אני יודע שהגעתי למשקל סביר שאין צורך לרדת יותר איך אוכל לשמור על משקל יציב לאכול נכון בלי לעלות במשקל או לרדת במשקל לשמור על משקל 68 קילו בו אני נמצא היום? עוד שאלה: כיצד אוכל להוריד את השומן בצדדים של הבטן יש קצת? תודה
05/03/2008 | 22:53 | מאת: דן-1
שלום ירון,בצעת רק 5% ממשימתך.כל הכבוד. א.כדאי להמשיך ולרדת בקצב איטי ככל יכולתך. ב.נשארה לך רק 95% מהמשימה -לשמור על משקלך.זהו החלק הקשה ביותר. רק 5% מצליחים בכך למשך 5 שנים.כדי להיות בינהם כדאי לך להצטרף לקבוצת תמיכה ועידוד או להמשיך בקבוצה כזאת אם השתייכת אליה במהלך הירידה שלך במשקל.לרוע המזל אין קבוצה לכאלה שהגיעו למשקל התקין כמוך. ג.בשלב ראשון כדאי לך להוריד עוד כ-2 ק"ג אפילו אם זה נראה לך קשה. ממליץ לך לעשות זאת כמה שיותר לאט ד.טיפול בשומן-פנה לבעל מקצוע(כירוג וכ"ו)-זה לא הפורום המתאים לכך. בברכה
06/03/2008 | 18:00 | מאת: מוניקה קרן
שלום ירון, כל הכבוד על הירידה המרשימה במשקל! כדי לשמור על התוצאה עליך לאכול כנראה בסביבות 1800-2100 קלוריות. זה תלוי בגורמים רבים שלא ציינת כמו" הגיל שלך, תוך כמה זמן ירדת במשקל, האם אתה עוסק בפעילות גופנית ובאיזו תדירות. בסופו של דבר זה עניין של ניסוי וטעיה. אני מאוד ממליצה להתמיד בפעילות גופנית. היא מאוד עוזרת לשמור על המשקל הנמוך. כדאי לשלב בין פעילות אירובית-4 פעמים בשבוע) לפעילות כוח (מכשירים, משקולות וכד'), בערך פעמיים בשבוע. הפעילות תעזור לך גם לטפל בשומנים בצידי הבטן. חוץ מזה תן גם לזמן לעשות את שלו. בברכה מוניקה קרן
09/03/2008 | 06:23 | מאת: ירון
שלום תודה שמחתי לקרוא את תשובתך אני בגיל 31 ואני עושה הליכות כפיפות בטן כל יום וכן יש בי הכוח לשמור על דיאטה נכונה את ה9 קילו הורדתי בערך כ 5 חודשים מאחר ואני רזה עשיתי זאת בהדרגה טובה רק שעלי לשמור משקל יציב ולהוריד את השומן בצדדי הבטן כי יש לי רצון לעבוד עכשיו על יבעים בבטן רק שאני לא יודע איך ? אני ממשיך לאכול חיטה מלאה מעדני 0 אחוז ספורט הליכה כפיפות בטן 100 פעם, אשמח לקבל המלצה להמשך משקל יציב. תודה