שלום רב יש לי כמה שאלות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/03/2008 | 20:06 | מאת: =]
שלום רב אני בת 13 שוקלת 76 160 ס"מ. התפריט שלי הוא כזה : בוקר - 2 כוסות דגני בוקר קראנץ' עם כוס חלב / 2 חטיפי שוגי. צהריים - קוסקוס עם ירקות מאודים / חזה עוף בתנור עם אורז / עוף ללא עור בתנור עם תפוחי אדמה ואורז / שניצל עם אורז / שקשוקה עם 2 פרוסות לחם שחור. בניים - מרק עם איטריות / פרי / סלט ירקות ללא שמן. ערב - טוסט בשתי פרוסות לחם שחור עם גבינה צהובה 9% + קטשופ / טונה בשתי פרוסות לחם שחור עם עגבניה / 2 כוסות קראנץ' עם כוס חלב (אני אוכלת את זה כשאני לא אוכלת את זה כארוחת בוקר). אני לא עושה ספורט עקב המצב הביטחוני שיש כרגע בעיר (קסאמים) האם התפריט שלי טוב ? אם אני לא עושה ספורט זה אומר שלא ארד במשקל ? אם לא , אז כמה אני יירד מתפריט זה במשך שבוע / חודש ? תודה ...
06/03/2008 | 18:03 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, כל הכבוד על הכוחות והמוטיבציה להתמודד עם הקסאמים בכלל ועוד להחליט לרדת במשקל ולהשקיע בזה עבודה קשה. חזקי ואמצי! יש לי 2 המלצות לגבי התפריט: 1. הוסיפי ירקות בארוחת הצהריים והערב: אפשר סלט ירקות, ירקות חתוכים, ירקות מבושלים, מרק ירקות. 2. הוסיפי ארוחת ביניים נוספת בין הבוקר לצהריים או כארוחת לילה. אפשרויות: חטיף דגנים עד 100 קלוריות, פרי, יוגורט, מעדן דיאט. אפשר לרדת גם ללא פעילות גופנית, פשוט הקצב הוא לרוב איטי יותר. לגבי קצב הירידה- הוא תלוי בכמויות המזון שאת אוכלת. לא פירטת כמה אורז/ קוסקוס/ עוף/ טונה/ גבינה וכד' את אוכלת. קצב ירידה טוב הוא של 1/2-1 ק"ג בשבוע. בברכה מוניקה קרן
06/03/2008 | 19:01 | מאת: =]
חחח תודה רבה והכמויות הם בדרך כלל אם זה קוסקוס / פסטה / אורז ודברים כאלה אז חצי כוס - כוס , אם זה טונה / גבינה ודברים כאלה אז 3-4 כפות .