איך שותים אלכהול ולא משמינים?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
כמה קלוריות יש בשוט וודקה? האם יש סוג אלכהול מומלץ יותר? מה הכמות המקסימלית הנחשבת בריאה?
שלום אלון, בשוט וודקה יש כ-100 קלוריות. רוב הקלוריות במשקאות חריפים מקורם באלכוהול, שמכיל 7 קלוריות לגרם. כך שגם כוס יין, שליש ליטר בירה ושוטים של יתר המשקאות מכילים פחות או יותר 100 קלוריות. בליקרים יש גם סוכר ובקוקטיילים יש קלוריות נוספות שבאות ממיצים או משקאות אחרים המוספים. אני אישית ממליצה לשתות יין או בירה, פשוט מהסיבה, ששתיית המשקה נמשכת הרבה יותר זמן... לגבר מומלץ לשתות עד 2 מנות אלכוהול ליום, שזה נניח 2 שוטים של וודקה. בברכה מוניקה קרן