רוצה להוריד 12 ק"ג ולוודא האם אני מבצעת נכוו את הר
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 35, 171גובה, 72 ק,ג. בריאה בדכ אני רוצה להוריד 12 ק"ג. ארוחות - בוקר - דייסת קוואקר (2 כפות, כוס חלב סויה, חצי כפית סילאן), ביניים פרי, צהריים - מבושל, מעט שמן, ללא טיגון, צלחת בינונית. ביניים - פרוסת לחם מחיטה מלאה עם כפית טחינה וכפית דבש, או חופן קטן של אגוזים, או 2 תמרים יבשים, א. ערב - מרק ירקות, או פרוסת לחם מלא עם חומוס,או ירקות חתוכים, ושני פירות. בקיצור משהו קל. משתדלת לשתות 10 כוסות מים. הליכה יומיומית של כחצי שעה. לפעמים נשברת ואוכלת 4-5 קוביות שוקולד מריר. האם זה נכון לרדת כך במשקל? תודה תודה תודה
שלום, נראה לי בסדר גמור רק לא מגוון מספיק. עדי
שלום מיה, לא ברור מה את אוכלת לארוחת צהריים, וגם לארוחת הערב. אני מבינה שאינך אוכלת מוצרי חלב? האם את אוכלת בשר, דגים, ביצים? אלו רכיבים שצריכים להיות בתפריט. נסי לפרט יותר. נוסף על כך, אני ממליצה על פעילות גופנית אירובית, כמו הליכה, רכיבה על אופניים, ריקוד, שחייה, 4 פעמים בשבוע, 30-40 דקות. בברכה מוניקה קרן
כרגע אני נמנעת ממוצרי חלב - פשוט ניקוי של 3 חודשים. התחלתי לאכול בשר (אדום), אכלתי רק עוף עד כה. אני מבצעת הליכות - מדי יום חצי שעה. לעתים ריצה קלה. צהריים אני משלבת מנת פחמימות, חלבונים בד"כ בשר או עוף 3 פעמים בשבוע, או ביצים, וירקות מבושלים , בערב, אני משתדלת לאכול פחות - סלט ירקות , מרק וכד'. בין הארוחות כפי שפרטתי אני אוכלתי פרי או פרוסת לחם מלא עם טחינה ודבש, או חומוס, או חופן שקדים או תמרים יבשים. האם נראה לך שעם כמות כזו אני אמורה לרדת במשקל? האם צריך להוריד בכמויות. תודה