ירידה במשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב, הנני בת 22. לפני כחמש שנים ירדתי 40 קילוגרם. שקלתי מאה וירדתי לשישים קילו. עם שחרורי מהצבא עליתי חמישה קילוגרם, היום אני שוקלת שישים וחמש. ברצוני לדעת מה הוא המשקל האידיאלי עבורי? הנני 1.63. תודה רבה ויום טוב.
שלום גריזלדה, רק את יכולה להגיד מה המשקל האידיאלי עבורך. אני יכולה לספר שטווח המשקל התקין לגובה שלך נע בין 50 ק"ג ל- 66 ק"ג. כלומר גם עכשיו את במשקל תקין. אך אם חשת יותר בנוח במשקל של 60 ק"ג, אפשר לשקול להוריד את 5 הק"ג. בברכה מוניקה קרן