ציפס
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב, לאחרונה הרופא הציע לי להפסיק עם ציפס מכל הסוגים. הייתי רגיל לשקית ביום+סדוויצים . בן 49 עם עודף משקל. מטופל בסטטינים. אבקש לשאול: מה הנזק הגדול של ציפס??? בתודה מראש דני.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דני, הנזק של הצ'יפס הוא בכמות הקלוריות הגבוהה שמכיל, 100 גרם מכילים 545 קלוריות. בנוסף, מכיוון שהשמן עובר טיגון הוא עשוי לעלות את רמת הכולסטרול שלך. אתה בעודף משקל, וסובל מיתר שומנים בדם - מומלץ לך שתרזה ותשנה את התזונה שלך לדלת כולסטרול ושומן רווי או מוקשה (כמו שמן שעבר טיגון) וזו הסיבה שהרופא המליץ לך להימנע מאכילת צ'יפס. את האוכל זאת על בסיס יומיומי ויכול "לחסוך" הרבה קלוריות. אני ממליצה לך לבקש מהרופא שלך הפניה לדיאטנית, אשר תוכל להדריך אותך בצורה טובה לגבי תזונה להורדת כולסטרול והרזיה. בברכה מוניקה קרן