תזונה לפי סוג דם
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/03/2008 | 20:23 | מאת: איב
אני רוצה להוריד 5 ק"ג ממשקלי תוך חודשיים. אני מנסה לאכול לפי סוג הדם שלי(מניסיון העבר זה עזר מאוד).הייתי רוצה המלצה לתפריט מאוזןומתאים. גובה 168 משקל 67. תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
14/03/2008 | 07:02 | מאת: מוניקה קרן
שלום איב, איני מכירה מספיק טוב את הדיאטה לפי סוג הדם, לכן איני יכולה להתאים לך תפריט. בברכה מוניקה קרן