בן שנתיים וחצי ומסרב לאכול
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/03/2008 | 20:37 | מאת: מירב
שלום, אנני יודעת אם זה הפורום המתאים לשאול את השאלה אבל...... בני בן השנתיים וחצי מסרב לאחרונה (כחודש) לאכול. בגן נאמר לי שהוא אוכל בדר"כ כריך בבוקר אך את ארוחת הצהרים הוא מסרב לאכול. גם את ארוחת הערב בבית הוא מסרב לאכול. אציין, שאבוקדו, ביצה, בבנות, מעדנים, חטיפים למניהם (במבה, דובנים...), קרקרים הוא אוכל בשמחה ואף מבקש (נראה לי שהוא מעוניין בעיקר במאכלים רכים) הוא סבל מריפלוקס בהיותו תינוק. היום הרבה פעמים נראה שהוא מכניס אוכל לפה ואז מוציא בחזרה. שוב, התופעה החלה לפני כחודש. לפני זה, הוא לא היה אכלן גדול אבל אכלכמעט הכל. מה עלי לעשות.....?
14/03/2008 | 18:23 | מאת: מוניקה קרן
שלום מירב, עלייך להתחיל בבירור אצל רופא הילדים של בנך. להבין האם יש איזו בעיה רפואית שגורמת לו לרצות מזונות רכים בלבד? האם משהו מפריע לו? בהמשך אולי תופנו ליעוץ תזונתי. בברכה מוניקה קרן