משקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/03/2008 | 20:45 | מאת: טלי
האם המשקל שלי הוא בסדר ולא נחשב להשמנה ועודף משקל. בת 15 160 שוקלת 65
14/03/2008 | 18:25 | מאת: מוניקה קרן
שלום טלי, את בעודף משקל ביחס לגובה ובהתאם לגיל. כדאי לפנות ליעוץ תזונתי ולשנות את התפריט ואורח החיים. בברכה מוניקה קרן