דיאט קולה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/03/2008 | 15:37 | מאת: לולה
שלום, אני בת 14 בגובה 152 ושוקלת 42 קילו ורציתי לדעת אם מישקלי תקין ואם זה נכון שהדיאט קולה החדש עם אפס קלוריות מפסיקה את הגביהה. תודה רבה!
15/03/2008 | 15:15 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, משקלך טוב מאוד ביחס לגובה ולגיל. אין קשר בין צמיחה לגובה ודיאט קולה. בברכה מוניקה קרן