דיאטת מייפל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב..ברצוני לברר האם מוכרת דיאטת מייפל ועד כמה היא מומלצת?? מה היתרונות והחיסרונות שלה??..אציין שזו דיאטת צום..תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
איני מכירה דיאטה בשם זה. את יכולה לפרט? בברכה מוניקה קרן
זו דיאטת צון למשך 4 ימים..שותים רק ליטר וחצי של מים עם סירופ מייפל אורגני...והמון תה צמחים..דבר שאמור לזרז את פעילות המעיים.??