דחוףף....
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/03/2008 | 16:45 | מאת: שרלוט
איך אפשרי להוריד צדדים ובטן ומה צריך לעשותת?
15/03/2008 | 15:17 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, אם את מתכוונת להרזייה, אז התשובה היא שאין אפשרות לכוון היכן יורדים עודפי השומנים. בד"כ זה באופן פרופורציונלי מחלקי הגוף. פע"ג יכולה לסייע בחיטוב האיזורים ה"מדלדלים". בברכה מוניקה קרן