רוצה להשמין בדחיפות!! מפחדת להגיע לתת משקל...
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/03/2008 | 20:22 | מאת: ליטל
שלום-בשנה האחרונה רזיתי כ-7 קילו עקב משבר נפשי. אותם ארצה להעלות חזרה. כרגע משקלי הוא 40 על 1.58-ואני בת 23. להלן התפריט שהתחלתי להקפיד לאכול על פיו: ארוחת בוקר-קערת דגנים+חלב,2 פרוסות לחם עם גבינה מרוחה+גבינה צהובה/ חביתה+ירק/ שוקולד. ארוחת 10-סנדוויץ'+מעדן/פרי. ארוחת צהריים-אורז/ פסטה/ קוסקוס+תוספות כגון-עוף/ דגים/ בשר אדום/ ממולאים+סלט ירקות. ארוחת ביניים-ירק/ פרי. ארוחת ערב-כמו בארוחת צהריים(ללא סלט)ולעיתים עושה ארוחה חלבית של 2 ביצים, גבינה לבנה, סלט ירקות+2-3 פרוסות לחם. ארוחת לילה-מעדן חלבי כמו שמנת/ קורנפלקס+חלב. התחלתי בדיאטת ההשמנה הזו לפני מס' ימים כי החלטתי שאני ממש רוצה לחזור למשקלי הקודם ואף יותר מזה. בעבר הייתי עושה גם יוגה אך הפסקתי בגלל המשבר שעברתי אך אני רוצה לחזור לעשות פעילות גופנית כי הבנתי שזה מעודד השמנה. מה עליי לעשות ע"מ להשמין ותוך כמה זמן אשמין ע"פ התפריט הנ"ל? האם כדאי לי לקנות בחנויות טבע תוספי מזון כמו ששותים ספורטאים? אשמח לתשובה בהקדם כי אני לא רוצה לרדת עוד במשקל.....
לקריאה נוספת והעמקה
12/03/2008 | 21:07 | מאת: היי
אבל דבר או שניים אני מבינה. קודם כל, התרפיט שלך הוא תפריט שמירה ואף הרזיה! הצעה שלי, תוסיפי מוצרים עשירים יותר בשמונים נגיד בגבינות תשע אחוז וכו'... תוספי הרבה חלבונים. תאכלי כ 4-6 פרוסות לחם ביום. תאכלי מאכלים עשיריפ בפחמימות, בנוסף, כמו תפו"א, בטטות וכו'... לגבי תוספי התזונה, תעשי בדיקת דם ותבדקי מה חסר.
14/03/2008 | 17:54 | מאת: אני
יותר פחמימות ונשנושים בריאים , פירות , מיצי פירות ושייקים של פירות, שומן ממקור טוב וכו'....
15/03/2008 | 15:23 | מאת: מוניקה קרן
שלום ליטל, את נמצאת בתת משקל, וכדאי מאוד לעלות במשקל. לפי חישוב גס שעשיתי התפריט שלך מכיל כ-1500-1600 קלוריות, ואיני בטוחה שזה מספיק לצורך העליה במשקל. את צריכה לנסות במהלך שבועיים ולבדוק האם יש שינוי. המלצות לגבי התזונה: כדי להוסיף קלוריות נוספות כדאי להוסיף כף שמן זית או 2 כפות טחינה לסלט שאת אוכלת. בארוחות הביניים כדאי לאכול שקדים או אגוזים לא קלויים. כמובן, לא לדלג על אף ארוחה. כדאי לחזור לפעילות גופנית. היא מסייעת בבניית מסת שריר ומשפרת את מצב הרוח. אני ממליצה לך לפנות ליעוץ תזונתי אישי, כדי שאיש מקצוע יעקוב אחרי ההתקדמות שלך ויוכל ללוות אותך ולהדריך בשעת הצורך, גם לגבי הצורך בתוספים. בברכה מוניקה קרן