חייבת עזרה- עלייה במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/03/2008 | 10:58 | מאת: mey
אז ככה, במהלך החורף ירדתי יותר מידי במשקל ואני מעוניינת לעלות איזה 2-3 קילו, אולי זה נשמע ממש קצת וקלי קלות, אבל אני מפחדת לעלות יותר מידיי, ואז שוב לרדת ולהיכנס למעגל כזה... איך אני עושה את זה בצורה נכונה? יש לציין שרמת הפעילות הגופנית שלי היא גבוהה, האם להתחיל בכך שאצמצם בפעילות הגופנית?
14/03/2008 | 17:47 | מאת: אני
לא הייתי מצמצמת את התדירות של הפעילות הגופנית.עלייך להגדיל את צריכת הקלוריות היומית בהדרגה ובצורה חכמה - יותר פחמימות מורכבות מעט יותר שומן ממקורות טוהים , קצת יותר חלבון וחטיפים בריאים כמו פירות יבשים וכו'...
18/03/2008 | 06:40 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, כדי לעלות במשקל בצורה הדרגתית, עלייך לאכול יותר קלוריות. נסי משהו כמו 300 קלוריות תוספת יומית ותראי השפעה תוך שבוע שבועיים. איני ממליצה להפחית פעילות גופנית, אך אולי כדאי לשנות את אופיה. לעשות פעילות פחות אירובית. בברכה מוניקה קרן