שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/03/2008 | 11:21 | מאת: ליאת
שלום אני בת 18 וחצי ירדתי במשקל 32 קילו היום אני שוקלת 48 קילו רציתי לדעת אם זה משקל תקין אני מטר 55
15/03/2008 | 10:50 | מאת: לי
לא מומחית אבל נראה לי אחלה משקל! איך עשית את זה? אני גם רוצה!!
15/03/2008 | 18:57 | מאת: adi
שלום ליאת ולי, זה אכן אחלה משקל עדי
15/03/2008 | 21:49 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום ליאת : כל הכבוד !!! משקלך תקין, BMI 20 , שמרי על התוצאה בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי