שימוש בתוספי מזון
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/03/2008 | 13:14 | מאת: אבא של נער
בני בן 14 , נער בגובה 1.78 , עוסק כ- 4 פעמים בשבוע באימון גופני בעצימות גבוהה. מתוך רצון להעלות את מסת השריר הוא מעוניין לשתות תוספי מזון אחרי אימון גופני. מדובר בתוספי חומצות אמינו ( מה שנמכר בחדרי הכושר ) האם הדבר בריא ? יפגע בהתפתחותו ?
18/03/2008 | 06:42 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, צריך להכיר את בנך טוב יותר כדי לענות על שאלה זו. במה בדיוק מתאמן? איך נראה סדר היום שלו? איך בנוי התפריט שלו? האם בריא בד"כ? לרוב, איני ממליצה על שימוש בתוספים מן הסוג הזה בגיל של בנך. הם לא יגרמו נזק, כנראה, אך גם לא יביאו תועלת. עדיף לבנות לו תפריט איכותי ובריא. בברכה מוניקה קרן