למה זה קרה?! :( מיואשת מעצמי..
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/03/2008 | 10:52 | מאת: :(
שלום, אני מנסה לרזות ואחרי שהשמנתי בטיול שנתי שבו אכלתי ביום כ-1200 קל' חזרתי לאכול פחות, לפני הטיול אכלתי כ-700 ביום ועכשיו עברתי לכ-500/600 ביום ועבר שבוע ועכשיו אני רואה שעליתי קילו!! איך זה ייתכן? אפילו בדקתי השבוע כמה אני שורפת וכמה מוציאה עם המחשבונים של האינטרנט ולפי זה אני צריכה לרדת יותר מקילו בשבוע הזה.. אז למה?... יש לי הופעה עוד 3 שבועות ובמקום לרזות אני רק משמינה! מה לעשות? אני בת 18, 1.53 ושוקלת כרגע 51!.. הייתי לא מזמן 49, אחרי הטיול עליתי ל-50.. יכול להיות שאני צריכה לקבל ובגלל זה? מה קורה כאן... אני גם אוכלת דברים בריאים, בלי מתוקים ממש כמעט בכלל, מעדנים/ יוגורט רק דיאט 0%, גבינות רזות ממש ועברתי ללחם מקמח מלא בלבד.. ספורט- רוקדת 4 ש"ש וכמובן הולכת מידי פעם... הבטחתי לעצמי ואני מלאת מוטיבציה, בטוחה במליון אחוז שאני לא אאחזב את עצמי והפעם להופעה אני ירזה ל-45, אז איך אני עושה את זה?
לקריאה נוספת והעמקה
15/03/2008 | 18:36 | מאת: לירון
את אוכלת ממש מעט נראה שאת מפתחת הפרעת אכילה, תתיעצי עם דיאטנית בקופת חולים שאת אוכלת נכון ובהתאם לפעילות שאת עושה. לפעמים דווקא שמתחילים לאכול יותר מרזים.
15/03/2008 | 22:43 | מאת: :(
לירון, אמרו לי כבר פעם שאני אוכלת מעט ובגלל זה.. אבל זה פשוט לא נכון ולא עובד עליי.. כשאכלתי יותר השמנתי.. העניין היה שרציתי לרזות כששקלתי 48 ואז אמרו לי לאכול יותר והוספתי לפי תפריט מסודר לאט לאט וככה השמנתי 2 קילו.. אז לא נראה לי שאני יכולה לעשות את זה שוב.. רק נזק נגרם.. תודה בכל מקרה על התגובה.. איך כל העולם מצליח לרזות?!
18/03/2008 | 06:54 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, את מרעיבה את עצמך באופן קבוע, זו המשמעות של לאכול 500 קלוריות ליום. כל חילוף החומרים שלך מבולבל ולכן תוספת של כל קלוריה מעלה אותך במשקל. צריך לעשות סדר ומהר, לפני שתהיה פגיעה רצינית בבריאותך. פני ליעוץ תזונתי מקצועי. בברכה מוניקה קרן
21/03/2008 | 13:12 | מאת: :(
שלום, תודה על התגובה. קצת הפחדת אותי עכשיו.. אם אני לא יכולה ללכת ליעוץ אצל מומחה, מה אני יכולה לעשות לבד כדי לתקן את המצב ולרזות. זה ממש חשוב לי... תודה רבה