מטפורמין ?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/03/2008 | 12:54 | מאת: הגר
אני מטופלת אצל דיאטנית . ירדתי בהיקפים בצורה מדהימה . אני נראית מצויין . בכל זאת אני לא יורדת במשקל ואפילו קצת עליתי , אחרי ירידה משמעותית . אין עליה בהיקפים . ההיפך . עושה ספורט 5-6 פעמים בשבוע בין 40-50 דקות (הליכה או ספיננג ) אוכלת בריא ומאוזן .הדיאטנית המליצה על מטפורמין ? מה זה ? למה ? האם כדאי להיבדק לפני כן ? תופעות לואי וכו...
לקריאה נוספת והעמקה
17/03/2008 | 23:01 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום הגר: מטפורמין הינה תרופה לטיפול בסוכרת.!!!! רק רופא יכול לרשום אותה !! אני לא מבינה על סמך מה בדיאטנית המליצה על תרופה זו ? האם את סובלת מסוכרת או מערכים גבוהים של סוכר בצום ? בת כמה את ? מה הוא גובהך ומשקלך ? מה מצבך הבריאותי ? בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי