שמן בריא - האם אפשר להגזים בצריכתו?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/03/2008 | 13:24 | מאת: ערבה
שלום, אני ניזונה מכמות לא מבוטלת של שמן, אך להבנתי זהו שמן בריא: אגוזים וגרעינים מסוגים שונים, הרבה טחינה גולמית, שמן זית, זרעי פשתן, אבוקדו וכו'. האם יש השפעות שליליות של צריכה מרובה של אלו (מלבד ערך קלורי גבוה, כמובן)? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
18/03/2008 | 06:50 | מאת: מוניקה קרן
שלום ערבה, פרט לצריכה קלורית גבוהה, כמו שציינת, השפעה שלילית נוספת של צריכת שמן מרובה יכולה להיות צריכה מועטה מדי של רכיבי תזונה אחרים. בדקי האם את צורכת מספיק פחמימות, חלבונים, ויטמינים ומינרלים (וכמובן מים). השמנים צריכים להוות 30% עד מקסימום 40% מצריכת האנרגיה היומית שלך. בברכה מוניקה קרן