אכילה נכונה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בשל עברי כבולימית קשה לי מאוד להתנזר ממאכלים משמינים, אמנם אני אוכלת אותם בכמות הרבה יותר קטנה לדוגמא: פרוסת עוגה, 3 קוביות שוקולד וקצת ביגלה (בערך ליום) בנוסף לאוכל בריא במהלך היום (2 פרוסות לחם עם גבינה, פרי, חלבונים וסלט בערב). עדיין יש לי 5 קילו להוריד ועם כל הספורט שאני עושה (הליכות) לא מצליחה להגיע לתוצאה. כמובן שלא אחזור להקיא אבל האם זה בסדר שאני אוכלת כך? איך אגיע לתזונה מאוזנת עם עבר של בולימיה וחוסר יכולת להפסיק לגמרי עם השטויות? תודה
שלום מאי, איני חושבת שעלייך להפסיק או להתנזר מ"שטויות" כדי לשמור על תזונה נכונה ומשקל תקין. אולי כדאי להגביל את הכמויות אם את חשה שזה מפריע לירידה במשקל. בשל עברך כבולמית אני ממיצה לך לפנות ליעוץ תזונתי פרטני אצל דיאטנית. ביחד תבנו תפריט המתאים לך, ותקבלי את הליווי וההדרכה לאורך התהליך של חזרה לאכילה בריאה, מאוזנת ושמירה על משקל גוף תקין. איני יכולה לדעת האם התפריט מתאים לך כיוון שלא פירטת אותו למעשה, וכן אין לי שום אינפורמציה עלייך, בת כמה את, משקלך, גובהך וכד'. בברכה מוניקה קרן