הגוף
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אני בת 26 שוקלת 70 וגובה 165. אני יודעת שאני במצב של משקל עודף אבל אני לא מצליחה לרדת במשקל. אני עושה הרבה פעילות גופנית ואוכלת בריא. למישהו יש עצה בשבילי? כמה אני צריכה לרדת?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ורד, משקל של 68 ק"ג הוא כבר נחשב לתקין ביחס לגובהך. אני ממליצה לך להתחיל מהרזיה של 5 ק"ג ולהחליט אח"כ כמה עוד ברצונך לרזות. פעילות גופנית היא מצוינת לירידה ושמירה על המשקל בתנאי שהיא מלווה בתזונה דלת קלוריות. אם אינך מצליחה לרזות, סימן שאת אוכלת פחות או יותר את האנרגיה שאת מבזבזת. כדי לרזות את צריכה לאכול פחות, וכך לאלץ אץ גופך להשתמש במאגרי השומן. בברכה מוניקה קרן