השמנה והרזייה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/03/2008 | 17:37 | מאת: ג'ניפר
היי ד"ר יש לי שאלה.. אני בת 19 הגובה שלי הוא 1.70 והמשקל הנוכחי שלי כרגע הוא 61 קילו. אני עליתי במשקל אני נראית ממש מלאה.. אני הייתי יחסית רזה הייתה ליי תזונה טובה והייתי עושה ספורט הרבה ופילאטיס ובשנה וחצי האחרונה הייתי שרוייה בדיכאון ורק אכלתי והפסקתי לעשות פעילות ספורטיבית וממש השמנתי..התחלתי לקחתץ כדורים נגד דיכאון במשך חודש לקחתי והפסקתי כי הבנתי שזה משמין.בחודש האחרון התחלתי לעשות ספורט והשתדלתי לאכול בריא אבל אני פשוט לא מצליחה להרזות.זה קצת בעיה בשבילי ללכת לדיאטנית כי אני לא מרבה לצאת מהבית.. רציתי לדעת אם תוכלי לתת לי תפריט שיעזור לי להרזות לפחות 6 קילו בתוך חודשיים כי בת דודה שלי מתחתנת וזה ממש חשוב לי..ואיזה פעילות ספורטיבית את מציעה לי לעשות? אני משתדלת לקפוץ על חבל 200 פעם כול יום ואני עושה אימון של עיצוב שזה כולל פעילות לרגליים ו200 כפיפות בטן ואימון לידיים..אני ממש ישמח אם תעזרי לי כי אני ממש מיואשת.. תודה..דרך אגב אני מצטערת על השאלה הארוכה.. (:
לקריאה נוספת והעמקה
18/03/2008 | 12:15 | מאת: ג'ניפר
לא רשמתי את התזונה שלי .. רציתי לדעת אם התזונה היא בסדר ואם אני יוכל להוריד 6 קילו בתוך חודשיים אם אני ימשיך לאכול ככה וגם לעשות ספורט.. בוקר:2 פרוסות לחם מחיטה מלאה+כף קוטג' 3%\כוס קורנפלקס פיטנס מחיטה מלאה+רבע כוס חלב ביניים:פרי\ירקות צהריים:חזה עוף\רבע עוף+סלט\סלט+טונה בשמן ביניים:פרי\ירקות ערב:2 ביצים+סלט+1 פרוסת לחם מחיטה מלאה כמה קלוריות יש בתפריט הזה? אני ממש ישמח אם תענו לי... תודה ויום טוב (:
18/03/2008 | 18:06 | מאת: מוניקה קרן
שלום ג'ניפר, התפריט שאת אוכלת מכיל כ-900 קלוריות, שזה מעט מדי. אני ממליצה לך לאכול לפחות 1000 קלוריות, ובחלוקה קצת שונה של רכיבי התזונה. לדוגמה: בוקר:2 פרוסות לחם מחיטה מלאה+ 2 כפות קוטג' 3% וירק או כוס קורנפלקס פיטנס מחיטה מלאה+חצי כוס חלב ביניים:פרי צהריים:חזה עוף/ רבע עוף/ טונה בשמן עם 3 כפות אורז/ אםונה/פתיתים וסלט ירקות + כפית שמן זית ביניים:פרי ערב:2 פרוסות לחם מחיטה מלאה עם חביתה +2 כפות קוטג' 3%/ 100 גרם גבינה מלוחה 5%/ חצי אבוקדו/ חצי קופסת טונה וסלט ירקות + כפית שמן זית אם הכדורים שנטלת גרמו לעליה במשקל ובתיאבון, חזרי לפסיכיאטר והתיעצי איתו לגבי אפשרות של החלפת כדורים ללא התופעות הללו. עלייך לצאת מהדיכאון. זה גם יקל עלייך לחזור לחייך הרגילים ולמשקלך. בברכה מוניקה קרן
18/03/2008 | 19:48 | מאת: ג'ניפר
קודם כול רציתי להגיד לך תודה רבה על התשובה...ובהקשר של הכדורים אני מרגישה הרבה יותר טוב אז כך שאין לי למה להתחיל לקחת עוד כדורים.. רציתי לדעת עם באמצעות התפריט שרשמת לי אני יוכל לרדת 6 קילו בתוך חודשיים? כי יש לי אירוע.. תודה.. (: