השמנה והרזיה ..עוד דבר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/03/2008 | 17:49 | מאת: ג'ניפר
אני קראתי פה בפורומים שהמשקל צריך להיות 10 קילו פחות מהגובה ואצלי זה ככה אז סימן שזה תקין אבל מבחינת מראה אני ממש נראית מלאה אפילו מלאה מאוד שום מכנס שבעבר היה יושב עליי טוב.. היום עולה עליי.. אני פשוט חייבת להוריד את המשקל הזה.. תודה..
17/03/2008 | 18:39 | מאת: רוני
מה כוונתך שאם אני 1.66 אנינ אמורה לשקול 56 קילו? אני אראה שלד
18/03/2008 | 18:38 | מאת: מוניקה קרן
שלום ג'ניפר, המשקל שלך תקין בהחלט. אך אם את רגילה לשקול פחות ק"ג, זה עדיין בטווח התקין, לכן את יכולה, אם את מרגישה שאת צריכה. בברכה מוניקה קרן