כמויות אוכל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/03/2008 | 17:56 | מאת: אני
היי, יש לי שאלה שהיא גם סוג של בעיה:-) סיימתי לפני כמה חודשים דיאטה שבמהלכה הורדתי 7 ק"ג בערך. עכשיו אני בתהליך (אינסופי, אני מניחה) של שמירה על המשקל הקיים, ונתקלתי בבעיה שמטרידה אותי מאוד. כמויות. זה קטע קצת מוזר כי זה תקף אותי רק עכשיו ולא בזמן הדיאטה, אבל אני פשוט לא יודעת איך למדוד כמויות של אוכל. הרבה אתרים יכולים לספר לי שב100 גרם קציצות יש X קלוריות ועל האריזה של הפסטה כתוב שב100 גרם יש Y קלוריות, אבל אין לי באמת דרך למדוד את זה... אז, כמה זה 100 גרם פסטה (בכפות נניח, או במ"ל)? כמה זה 100 גרם אורז? פתיתים? כמה זה 100 גרם תפו"א? העניין הזה משגע אותי, הגעתי למצב שאני מעדיפה לאכול שניצל של מאמא עוף טבעול ושות' רק בגלל שעל האריזה שלהם כתוב כמה קלוריות זה ליחידה, ושאני נמנעת לחלוטין מלחם שהוא לא קל, רק בגלל שאני לא יודעת כמה קלוריות יש בפרוסה. אם מישהו יכול לעזור, לייעץ, לכוון או להפנות אני אשמח. תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
17/03/2008 | 18:38 | מאת: שרון
אפשר לדעת איך רזית 7 קילו? הלוואי עלי
18/03/2008 | 18:50 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, ברכות על הירידה במשקל ועל הנכונות להמשיך ולעבוד קשה כדי לשמור עליו. אני ממליצה לך להעזר באתר של פירמידת המזון החדשה (באנגלית), הוא נותן מידע לגבי קבוצות המזון, גודל המנות, הרכבת תפריט אישי עפ"י מין, גיל, משקל וכד'. http://www.mypyramid.gov בברכה מוניקה קרן
20/03/2008 | 11:06 | מאת: אני