לא מצליחה לרדת במשקל.
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/03/2008 | 17:57 | מאת: סופי
אני כבר כמה חודשים בדיאטה, ולא מצליחה לרדת במשקל. הפסקתי לאכול שטויות ובכל זאת לא מצליחה לרדת. מה אני צריכה לעשות???
לקריאה נוספת והעמקה
17/03/2008 | 22:45 | מאת: adi
סופי, חסרים נתונים לגבי גובה ומשקל. תבדקי צמצום היקפים. עדי
18/03/2008 | 18:52 | מאת: מוניקה קרן
שלום סופי, אני צריכה שתפרטי יותר: בת כמה את? מה משקלך? מה הגובה שלך? כמה זמן את בדיאטה? האם לא ירדת כלל, או שירדת פחות ממה שציפית והירידה הופסקה? בברכה מוניקה קרן
24/03/2008 | 16:24 | מאת: ליאת מתל אביב
פעילות מינית מוגברת שורפת לא מעט קלוריות.אם את יכולה סקס 4 5פעמים בשבוע (אם יש לך פרטנר)אבל לא על קיבה מלאה.מומחית בנושא אמרה לי שסקס זה כמו פעילות גופנית לכל דבר.אני לא דוגמא כי אני ובעלי אוהבים הרבה סקס אפילו שעברנו את גיל 55.