עזרה במשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי, אני בת 19, שוקלת 52 וגובהי 1.65. עליתי ב3 חודשים האחרונים 5 ק"ג כי התגייסתי לצבא, הפסקתי עם פעילות גופנית אך אני ממש מנסה לאכול מסודר. הקטע הוא שיש לי ימים שאני באמת אוכלת קצת 1200 קלו' ואז אחרכך בסופש"ים אני יכולה להגיע ל 2700 כי כל הזמן בא לי שטויות. זה ממש מתסכל כי אני רוצה לרדת במשקל ובקצב הזה אני רק ישמין. מה לעשות??
שלום, את במשקל תקין. עדי
שלום לך, את עכשיו במשקל תקין ורזה ואיני ממליצה לך לרדת 5 ק"ג במשקל. כדאי לאזן בין האכילה בסופה"ש לאמצע השבוע. נסי לצמצם את כמות ה"שטויות" שאת אוכלת. חשוב מאוד להתמיד עם פעילות גופנית. בברכה מוניקה קרן