קסניקל*
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/03/2008 | 02:01 | מאת: מאי
אני בת 35 ושוקלת 67 ק"ג על גובה 165 ויש לי צמיג מסביב לבטן, ניסיתי המון דיאטות ואני עושה המון ספורט במהלך חיי אבל ללא הצלחה להגיע למשקל 60 ק"ג בערך. קראתי פה על כדור קסניקל ואני מעונינת לנסות במשך חודשיים שלושה. האם זה כדאי לפחות לזרז את ההרזיה ואחר כך אשמור. מה הנזקים בכדור והאם כשמפסיקים את הכדור מעלים הכל חזרה. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
18/03/2008 | 20:47 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום מאי : משקלך תקין ולכן את לא מתאימה לטיפול תרופתי. במידה ואת מעוניינת לנסות עלייך להתייעץ עם רופא המשפחה שלך . בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי