שימוש בתוספי מזון
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/03/2008 | 14:26 | מאת: אבא של נער
בהמשך לשאלותייך ..הנער הוא בן 14 , גובהו 1.74 , מבנה גוף רזה..מתאמן כ- 3-4 אימוני כדור סל בעצימות גבוהה..אוכל באופן נורמטיבי( בשר, ירקות, ביצים, מעדנים , דגנים ופחממות ) בני רזה וקשה לו להתמודד עם הפיזיות הנידרשת בתחום עיסוקו, ולכן מכאן השאלה האם בכדי לעלות מסת השריר רצוי להשתמש בתוספי המזון.
לקריאה נוספת והעמקה
18/03/2008 | 19:13 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, רצוי שבנך יאכל 6 ארוחות ליום, המורכבות מהמזונות שציינת. חשוב לאכול את כל הארוחות ולא לדלג. לדאוג לאכול בצורה טובה לפני האימון (משהו כמו שעתיים - שלוש לפני האימון ארוחה מלאה הכוללת פחמימות, חלבונים וגם שומנים, ועוד חטיף קל: חטיף דגנים, פרי, כשעה לפני האימון), לאכול ארוחה מלאה בתום האימון. אני ממליצה לכם לפנות ליעוץ פרטני אצל דיאטנית שתבדוק שבנך אוכל די קלוריות. אם אין מספיק אנרגיה, קשה יהיה לבנות מסת שריר טובה, כמעט ללא קשר לכמות החלבונים שאוכל. זו הסיבה שאיני נוטה להמליץ על תוסף חלבונים. במידה ומתברר שאינו צורך די אנרגיה, וקשה להגיע לדרישה דרך המזון, כדאי לשקול תוסף המכיל גם קלוריות וגם חלבון. בברכה מוניקה קרן