צואה צפה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/03/2008 | 19:45 | מאת: יי
שלום היום שתיתי הרבה מים ומשקה דיאט הצואה שלי בערב היתה רכה וצפה. אחרי הורדות חוזרות ונשנות של מים באסלה - הצואה נשארה. שאלתי היא: אם הצואה מרמזת על הימצאות שומנים בצואה- האם זה אומר שהמים הפריעו לשומנים להיספג? ומכאן- אם אני רוצה לרזות? האם עלי להרבות בשתיית מים?
לקריאה נוספת והעמקה
19/03/2008 | 07:02 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, יכול להיות שהצואה שלך היתה שומנית מהרגיל. בכל אופן זה לא קשור בהכרח לכמות המים ששתית. למזון לוקח 24-48 שעות לעבור את מערכת העיכול באופן תקין וולהפלט החוצה (צואה), לכן אין ממש קשר בין מה שאכלת באותו יום לצואה של אותו היום. חשוב לשתות הרבה מים במהלך תכנית הרזיה: הם מרווים את הצמא, עוזרים להבדיל בין רעב לצמא, ומשתתפים בתהליך פירוק השומנים. בברכה מוניקה קרן