דחוף ביותר!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/03/2008 | 20:58 | מאת: ש
כמה קלוריות יש בכרעיים(המשולש+ השוק)?? וגם כמה קלוריות יש בצלחת אחת מרק זך עם גזרים ובצל וקישואים מבושלים? וגם כמה קלוריות יש בכנף אחד בגריל עם שמן!!? תודה רבה. זה ממש דחוף!!
19/03/2008 | 00:51 | מאת: דן-1
100 גרם כרעיים עם עור--160 קלוריות 300 מ"ל מרק ירקות (קערית מרק) --178 קלוריות 100 גרם עוף צלוי--280 קלוריות בברכה
19/03/2008 | 15:35 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום ש: רבע עוף בערך 250 קל'. כנף בערך 150 קל' צלחת מרק קשה להעריך, ב- 100 גר' ירק בערך 60 קל'. בהצלחה ד"ר סילבינה מצקין לוי