כיצד עולים במשקל במהירות ובצורה של פלא
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/03/2008 | 21:21 | מאת: רמזי
כיצד עולים במשקל במהירות ובצורה של פלא
19/03/2008 | 00:45 | מאת: דן-1
לא צריך פלאים,צריך לתת נתונים-מה משקלך ומה הגובה שלך וגילך? בברכה
19/03/2008 | 07:10 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, שום דבר שקשור במשקל ובתזונה אינו קורה במהירות. ספר עוד קצת על עצמך: בן כמה אתה, משקלך? גובה? ואנסה לעזור. בברכה מוניקה קרן
08/01/2009 | 23:25 | מאת: עדי
שמי עדי בת 18 הגובה שלי 1.58 ואני שוקלת 38. לפני כשנתיים הייתי שוקלת 8 ק"ג יותר ורזיתי מאז 10 ק"ג. קשה לי מאוד להשמין אני לא יכולה לאכול ארוכות גדולות וגם לא להקפיד על שעות האכילה הנכונות. אני אשמח אם תוכלו לעזור לי בתפריט מלא ואולי גם פעיולויות למינהם שיעזרו לי להשמין 10 ק"ג תוך זמן קצר!!!