שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/03/2008 | 16:33 | מאת: שיר
אני בת 21 1.63..לאחרונה נישקלתי,אצל רופא משפחה,יכול להיות שזה שהייתי עם גינס הוסיף לי כמה קילוגרמים,בכל מקרה,יצא 74,ואני לא מבינה איך,אני מקפידה על פעילות גופנית מאוד,אם זה הליכה,סטאפר,כפיפות בטן,.יש לי בעיות בבטן כל מה שאני אוכלת,יש לי שלשול,בעבר היה לי וירוס בקיבה,יש לי מין תחושה שהבטן ריקה כל הזמן,אפילו שאני אוכלת.. אני מעוניינת לרדת למשקל 55,מה הדרך הנכונה לעשות זאת? תודה רבה
20/03/2008 | 12:11 | מאת: דן-1
יש עלייך כ-10 ק"ג עודפים יש עלייך רצון טוב להוריד כ-20 ק"ג כדאי להצטרף למסגרת הכוללת דאטנית-רופא המשפחה יכול להמליץ זה יקח מספר חודשים אם תמשיכי ותשלבי פעילות גופנית לרדת זה מעולה ואני מקווה שיש לך גם את ההתמדה לשמור-זה החלק הקשה ביותר עבורך אם לא תתמידי-חבל על התהליך בברכה