המשך
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני אוכלת בבוקר,קורנפלקס ציריוס עם מעט חלב,2פרוסות עם קוטג,צהריים,פסטה,עם חזה עוף,או שניצל תירס,וסלט חסה,בערב,יורגט עם טיפה קורנפלקס... האם זה הרבה,ואיך אוכל לרדת למשקל 55? תודה מראש..
שלום שיר, אם את פעילה מאוד גופנית, יכול להיות שיש לך מסת שריר גדולה, ואז המשקל הוא לא אינדיקטור אמין. כדאי למדוד גם היקפים ואחוזי שומן. שנית, את צריכה לעבור בירור אצל הרופא שלך לגבי השילשולים המתמשכים. אולי את רגישה ללאקטוז(סוכר החלב) או לגלוטן (חלבון החיטה) או משהו אחר, ובהתאם לכך להסדיר את התזונה שלך. התפריט שלך נראה אכן בריא, אך קשה לי להעריך כמה קלוריות מכיל, תלוי בכמויות. כדאי להוסיף עוד ירקות ופרי אחד או שניים. תעשי את הבירור הרפואי ואז פני ליעוץ תזונתי. בברכה מוניקה קרן
בקשר לקיבה הצעת ללכת שוב לרופא,האם לרופא משפחה,או לרופא שיותר מבין בזה,רופא המשפחה נתן לי בעבר כדורים נגד השילשולים,וזה עשה עצירות,אז הפסקתי,אני יעשה ניסיון במשך כמה ימים,לא לאכול כמה שפחות מוצרי חלב,ולראות אם זה משפיע.. חוץ מזה,איך אני יכולה לרדת למשקל 55?,מעבר למה שאני עושה? והאם משקל 55 זה מעט לגובה שלי..1.63.. תודה רבה מראש
מוניקה שלום, עשיתי דיאטה במשך 9 שבועות ובסופה אכלתי כמו מטורפת ועליתי את כל מה שהורדתי. זה כאילו ברגע שאני יודעת שאני לא בדיאטה אני חושבת שאני יכולה לאכול הכול ואולי גם הגוף שלי מרגיש שהוא הורעב וכעת הוא רוצה לפצות על כך. אשמח אם תמליצי לי על דרך לשמור על המשקל כי בחלק הזה של ירידה במשקל אני לא מתמצת. תודה מראש, ליאת
שלום ליאת, נסי לעשות שינוי בראש, והפסיקי לחשוב במונחים של דיאטה. דיאטה, כמו שאת יודעת ניסיונך, מתחילה ונגמרת. וברגע שהיא מסתיימת, נעלמים גם תוצאותיה. עלייך לעשות שינוי באורח החיים: לאכול בצורה בריאה כל הזמן, ולבצע פעילות גופנית סדירה כל הזמן, כדי לשמור על המשקל הנמוך שהושג. איני יודעת למה את קוראת דיאטה, אך יכול להיות שאת עושה דיאטה מאוד חריפה ומוגבלת, ולכן כשאת מסיימת אותה את חשה רעב מאוד גדול, שגורם לך לאכילה לא נשלטת ועלייה חזרה במשקל. נסי לאכול תפריט מתון יותר, שאולי יביא לירידה איטית יותר במשקל, אך למעשה תוכלי להמשיך לשמור עליו לאורך תקופה ארוכה. בברכה מוניקה קרן
בקשר לפעם קודמת עזרת לי מאוד,כאבי הבטן שהיו לי,הולכים וחוזרים,טרם הלכתי לרופא משפחה,אני ממשיכה לעשות ספורט,ולהיות יותר מודעת למה שאני אוכלת.. רציתי לשאול,מה אפשר לאכול בפסח,כתחליף ללחם,או לקורנפלקס בבוקר? תודה מראש..