דחופה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם זה בסדר בדיאטה בבוקר לאכול כוס פיטנקס עם כוס חלב ? או שעדיף שלא ? כי זה יחסית הרבה קלוריות ..
היי, שאלה מה אוכלים במשך היום. עדי
מה שאני אוכלת בהמשך זה ככה: כוס פיטנקס+כוס חלב בבוקר... בינים:תפוח צהורים:חזה עוף + ירקות מבובשלים\לפעמים חצי כוס אורז מלא בינים שוב תפוח או יוגרט 1 וחצי אחוז בערב ..4 פרוסות לחם קל + סלט גדול+כפית שמן זית+ביצה\טונה או 4 פרוסות פסטרמה ושלוש פעמים בשבוע מוסיפה פרוסת גבינה צהובה 9 אחוז... ולמוניקה כמה זה 30 גרם ? חצי כוס ? כוס ? תודה לכן מתוקות !
מנה של 30 גרם פיטנס מכילה 105 קלוריות, יחד עם כוס חלב 1% זה 185 קלוריות. לדעתי זאת ארוחת בוקר דלת קלוריות. בברכה מוניקה קרן