רדוקטיל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/04/2008 | 08:59 | מאת: נינה
מבקשת סיוע - כאן יבינו אותי בפורום הזה איך זה מרגיש להיות לא רזה.. אני מחפשת לרכוש כדורי רדוקטיל מי שיכול לעזור לי בזה יבורך! טופמקס לקחתי תקופה ולא היה טוב מרדים אותי....אנא ממי שיכול לעזור ... [email protected]
לקריאה נוספת והעמקה
07/04/2008 | 10:10 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
פני לרופא המשפחה שלך מדובר בתרופת מרשם בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי
27/03/2009 | 11:58 | מאת: אורטל
שלום נינה אני אורטל ואני אתחלתי לקחת רדוקטיל ואני יכולה להגיד לך שהתרופה הזאת היא הדבר הכי טוב בעולם הוא סותם את התאבון וגורם לירידה גדולה במישקל כדי לך מאוד מימני בהצלחה אורטל