עזרההההה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/04/2008 | 12:13 | מאת: רינו
היי אני 1.65 גובה שוקלת 70 בערך אני מאד רוצה להוריד במשקל ולא ממש יודעת איך התפריט אמור להראות , אגב אני בת 24 מעוניינת בדוגמא לתפריט לירידה מסודרת אך לא איטית מידי כי אני רוצה להכנס להריון אך קודם להפחית ממשקלי מה אתם מציעים לי???
03/04/2008 | 19:20 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, את בעודף משקל קל. לא ניתן להמליץ לך על תפריט בפורום זה. אך אני יכולה לצייד אותך במספר המלצות: 1. להקפיד על אכילת 6 ארוחות ביום , 3 ארוחות עיקריות ו- 3 ארוחות ביניים. לאכול כל 3 בערך, כדי למנוע רעב גדול בין הארוחות העיקריות. 2. לאכול בישיבה, רצוי במטבח או בפינת האוכל. בזמן הארוחה רק לאכול – לא לדבר בטלפון, לצפות בטלוויזיה, לשחק במחשב, לנהוג במכונית, לקרוא עיתון וכד'. 3. לאכול לאט, בנגיסות קטנות וללעוס היטב. 4. לא לאכול שאריות. 5. להפחית צריכת מזון מטוגן, מעובד, חטיפים וממתקים 6. להרבות באכילת ירקות. להעדיף דגנים מלאים, מוצרי חלב עד 5% שומן. 7. לשתות 10-12 כוסות מים ליום. להימנע משתייה מתוקה. 8. להקפיד על ביצוע פעילות גופנית אירובית במרבית ימות השבוע. בברכה מוניקה קרן